Wahl, S., Michel, C., Pauen, S., & Höhl, S. (2013). Eye Gaze Versus Head Orientation: The Role of Social Cues for Infants’ Object Processing. 2013 Biennial Meeting of the Society for Research in Child Development (SRCD), Seattle, USA / Vereinigte Staaten.

Michel, C., Stets, M., Parise, E., Reid, V. M., Striano, T., & Höhl, S. (2013). Oscillatory brain activity in reaction to object-directed and object-averted gazes in infants. Conference of the Federation of European Societies of Neuropsychology and the Society of Neuropsychology 2013, Berlin, Deutschland.

Michel, C., Reid, V. M., Höhl, S., & Striano, T. (2013). Oscillatory brain activity of joint attention in infancy. Budapest CEU Conference on Cognitive Development 2013, Budapest, Ungarn.

Sirsch, U. (Autor*in), Gottlieb, A. (Autor*in), Rusch, T. (Autor*in), & Formann, A. (Autor*in). (2013). Schulleistung in Deutsch und ethnische Zusammensetzung der Schülerpopulation. Webpublikation http://epub.wu.ac.at/3894/

Höhl, S., & Pauen, S. (2012). Effects of Fearful Facial Expressions on Infants’ ERP Responses to Fear-Relevant Stimuli. The International Congress of Infant Studies 2012, Minneapolis, USA / Vereinigte Staaten.

Wahl, S., Michel, C., Pauen, S., & Höhl, S. (2012). What guides infants’ attention? The role of social and non-social cues for object processing. The International Congress of Infant Studies 2012, Minneapolis, USA / Vereinigte Staaten.

Sirsch, U., Gollubits, S., & Sramek, B. (2012). Das Erleben des Erwachsenwerdens in Abhängigkeit von der Ausbildung. Beitrag in 10. Tagung der Österreichischen Gesellschaft für Psychologie (ÖGP) 2012, Graz, Österreich.

Wahl, S., Michel, C., Pauen, S., & Höhl, S. (2012). Social cues facilitate infants' object processing at 4 months of age. 54. Tagung experimentell arbeitender Psychologen 2012, Mannheim, Deutschland.